dimarts, 5 de febrer del 2008

Proposta: fer el cim



Família: ja fa temps que tinc moltes ganes de fer alguna excursió amb els nens a algun cim emblemàtic del país. No es tracta de fer cap superexpedició, ni res massa difícil, però sí de fixar-se un objectiu una mica especial. Jo no en sé i potser és una animalada, però penso per exemple en el Puigmal.

Si algú en sap (com en James) que hi digui la seva. És massa difícil o massa llarg? Quin altre cim es pot fer?

La idea, és clar, i per això ho publico aquí, és que fóssim uns quants; com més millor. M'atreveixo fins i tot a proposar un dia: el 10 de maig. Falta molt, però és que es tracta d'anar-ho parlant. I també d'evitar l'hivern i la neu.
Què doncs?

4 comentaris:

xaviercapicua ha dit...

He fet la prova de començar un tema nou i m'he descuidat de dir qui sóc. Ara ja ho sabeu.

Familia Carrasco Nualart ha dit...

Aquest mes de maig tenia previst fer algun cim amb els meus companys de muntanya. El Puigmal pot estar bé, però cal sortir al matí ben aviat, és a dir, des de la Cerdanya mateix fent nit allà.

Si us afaga la dèria aviat superareu el rècord familiar que per ara tenim en 4.167 m. (Toubkal, cim de l'Atlas al Marroc)

http://images.google.es/imgres?imgurl=http://ces.rostoll.cat/ces/Reports/Pics/Toubkal2001/toubkal1.jpg&imgrefurl=http://ces.rostoll.cat/ces/Reports/Pics/Toubkal2001/Toubkal2001.htm&h=310&w=435&sz=22&hl=ca&start=14&tbnid=1VPHRqqLG1uixM:&tbnh=90&tbnw=126&prev=/images%3Fq%3Dtoubkal%26gbv%3D2%26hl%3Dca

Pejots ha dit...

Jo us faré el dinar (o sopar, ... o esmorzar, ...) al camp base
Pejots

j ha dit...

Jo m'hi apunto!!

Per Santa Beatriu dius?, suposo que m'anirà bé... ja en parlarem.